Müşviq Hüseynov: Ən vacib 3 şey-çalışmaq, sevgi, məqsədyönlülük

2016-06-06 12:32:36 / 5971 dəfə oxunub

İş adamı, marketoloq, Gilan Holding Marketing qrupunun rəhbəri

– Müşviq Hüseynov bu gün hansısa bir şirkətin belə desək əsas əməkdaşlarından birisiniz qayıdaq bir neçə il əvvələ?

Bir neçə il əvvəl Embawood da çalışmışam brend menecer vəzifəsindən, marketing direktoru vəzifəsinə qədər. Lap əvvələ qayıtsaq, Bakı şəhərində 1983 cü ildə doğulmuşam böyümüşəm, 283 N li məktəbdə təhsil almışam .2000-2006 ci illərdə iqtisad universitetində ali təhsil almışam və istiqamətimi də marketing üzərində qurmuşam – buna görə çox xoşbəxtəm.

– O zəmanənin uşaqları ilə indiki uşaqlar arasında niyə belə fərqlər varki ? Niyə belə dəyişiklik oldu ?

Günü-gündən hər şey dəyişir inkişaf edir. Mən danışım sizə 1990-cı illərdən. O vaxtın uşaqlarıyıq biz.Əyləncə üçün variantlar sadəcə kazaki razboyniki, gizlən tap, oyunları idi. biz o zaman hansısa kompüterdə oyun oynamaqla keçirmirdik , 90 cı illərin sonunda sadəcə nintendo dendi sega bazara girdi. Təbi ki, mövcud əyləncə sənayesində rəqabət artdı və oturacaq əyləndə bu seqmnetdə önə keçdi. Uşaq vaxtı biz çox komunikasiyalı idik. Mobil vasitə olmadığından çox punktual idik. Görüş yerini vaxtını dəyişmirdik. Yaşadığımız ərazidə xüsusi yerlər var idi, orda futbol, güləş və s. fiziki hərəkətə meyilli oyunlar oynayırdıq. 2000 ci illərin əvvələrində kinqboksa bir az həvəsim oldu- açığı desək həvəs 3-4 ay idman zalına getməklə kifayətləndi. Əl əxsus idmana – mübarizədə əsas müstəvi DAMA oyunu olmuşdu. Bir sıra turnirlərdə bu istiqamətdə dəfələrələ qalib olmuşam. Düşünürəm ki, bu mənim gələcək taleyimi və xarakterimi təyin etdi. Ümumiyyətlə tövsiyyəm budur ki, bu kimi oyunlara valideynlər övladlarına istiqamət versin. Uğurlu oyunçu olmağıma baxmayaraq, Dama ilə profesional məşğul davam edə bilərdim seçim qoydum qarşıma və seçimimi etdim. Təhsilə üstünlük verdim təhsilimi davam etdim. Bizim üçün ailədə oxumaq çalışmaq mütləq idi. Başqa variant ağlımızdan belə keçmirdi. Keçə bilməzdi çünki atam mühəndis, anam oxuduğum məktəbdə müəllimə olaraq çalışırdı.
Məktəbi bitirəndən sonra Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinə daxil oldum.

– Hər kəs çalışmaq istəyir amma əksəriyyət gedib maraqlanmır ki, nə işlə məşğul ola bilərəm ? Hazırdan hazır gözləyir .

Əlbətdə hər addımın bir səbəbi olur. Obyektiv və ya subyektiv. Məncə hər bir kəs özünü tapmalıdır. Özünü bilməli və tanımalıdır. Özünü dərk edən kəs 100% uğur qazanır. Dedikləriniz – dreyflər, yerdəyişmələr hamısı normaldı kiməsə özünü tapmağa 5 – 10 il kimsə özünü ümumiyyətlə tapa bilmir – bir seqmentdən digər seqmentə atlanır. Ən vacib 3 şeydir. 1. Çalışmaq, 2. Sevgi. 3. Məqsədyönlülük. Anlamaq lazımdır ki, hərənin yükü özü üçün ağırdır.

Təbii ki, ünsiyətcil olmalıdır. Bizim iş məsələn ilk olaraq onu tələb edir. Mən Marketinq direktoru, Departament direktoru və s. Kimi işlərdə çalışmışam, bu işdə də ilk olaraq ünsiyyət tələb edir – networking mütləq lazımdır. Nəticə orientted olmaq lazımdır.

– Bu gün özünü göstərmiş bir şirkətin əsas əməkdaşlarından birisiniz. Şirkət olaraq rəqabət varmı başqa şirkətlərlə və bu lazımdırmı ? Hərdən sağlam rəqabətlə qeyri sağlam rəqabəti qarışdırırlar buna münasibətiniz ?

Baxın İspanlar ( ispan klubları ard arda UEFA çempionlar liqasinda qalib olur. Sizcə nəyə görə? Çünki orda rəqabət var. Çünki o sahəyə maraq var, Çünki inkişafa investisiyaya maraq var. İspaniya liqində Real, Barselona, Atletiko və s kimi klublar olmasaydı – bu gün heç biri uğur qazana bilməzdilər. Mütləq gərək öz qabında bişəsən, püxtələşəsən. Barselonanı Barselona edən REAL olub və tərsinə. APPLE brendinin satışının artmasında SAMSUNG brendinin müstəsna rolu olmuşdur. Rəqabət cəlb edir, rəqabət itiləşdirir, rəqabət bərkidir.
Azərbaycan bazarında bizə rəqib olan şirkətlərin olmasına görə çox şadam. Bu şirkətlər bizimlə hər gün sparinqə ( döyüşə- mücadələyə ) çıxır və bununla da bizə əvvəzsiz xidmət göstərmiş olurlar. 21 ci əsrdə daim öz üzərində işləməlisən. Mücadələ etmədən axı necə inkişaf etmək olar?
Sağlam rəqabət sağlam struktur, sağlam idarə etmə yaradır. Qeyri sağlam rəqabət isə, içəridən çürüdən bir xəstəlikdir. Üstən görünmür – diqanoz isə xərçəng göstərir.

– Bu gün uğurlu idmançı uğurlu iş adamı ola bilər ?

Belə deyək: Uğurlu iş adamı üçün idman ruhu mütləqdir. İdman ruhu rəqibə hörmət etməyi tələb edir. İdman ruhu inadkar olmağı – hər əziyyətin hər axmış tərin müqabilində uğur qazanacağı sözünü verir.
Amma tərsini gedəndə iş adamı üçün bir sıra xüsusiyyətlər var ki, bəzi idmançılarda olmur – misal üçün iş adamı rasional düşünməyi bacarmalıdır. Praqmatik olmalıdır. Riyaziyyatı  bilik, Hüquqi bilik, psixalogiya, dünya görüşü, ünsiyyət qabilliyəti, idarəetmə qabiliyyəti, vizion yönlülük və sair xüsusiyyətlər də olmalıdır.

– Azərbaycan müştərisi ilə avropa müştərisi ilə arasında fərq nədir?

Avropa müştərisi conteksə  baxmağı xoşlayır daha detaylıdır. Azərbaycan müştərisi isə deyil – o daha çox ümümi qiymət verir. Avropa müştərisi üçün 1 faktor qərar verməyə kifayət edə bilər. Amma Azerbaycan müştərisinə isə mütləq məjada 2-3 faktor təsir etməlidir. HƏM – HƏM anlayışı əsasən Azərbaycan müştərisinə aiddir.
Avropa müştərisi məhsulları supermarketdən alsa belə dəfələrlə yoxlayır, öyrənir daha sonra həmin brendə loyal müştəri olur. Azərbaycan müştəsi isə brendə loyallığa o qədər də yüksək deyil. Çünki, brendə loyallıq bir növ ehtiyacdır. Bir tərəfdən brendlər verdikləri sözü tutmalıdırlar ki, onlara loyallıq yaransın, digər tərəfdən cəmiyyət bu istiqamətə artıq irəliləyir. Buna görə də əgər məhsul supermarketdə təmiz gözəl yerləşdirilibsə – bu əksər hallarda kifayət edir ki, məhsulun keyfiyyətinə şübhə etməsinlər.

– Bəlkə bizim müştərilər araşdırmır səbəb ondadır ?

Əslində müştəri bunu araşdırmalıdır. Araşdırandan sonra onda bu məhsula inam – loyyallıq yaranar. Növbəti dəfə marketə girəndə alış üçün daha az vaxt xərcləyəcək, daha tez alış-verişini edəcək. Bu müştərinin özünə vacibdir. Araşdırma əksər hallarda yeni məhsullar seqmentində çox olur. Amma təkrar – gündəlik tələbat mallarında 1-2 dəfə araşdırma etdikdən sonra artıq bu və ya digər məhsulun alıcısı olub olmayacağını müəyyən edəcək özü üçün.

– Bəlkədə bütün dünya kainat belə qəbul edir ki futbolu sevməyən kişi olmaz! Siz necə ?

Sualı elə qoyduz ki, istər istəməz mən də futbolu sevirəm deməyim gəldi.(gülür)
Futbol çox maraqlı oyundur. Baxmağı xoşlayıram amma fanat deyiləm. Azərbaycan, Turkiyə, Hollandiya, Qəbələ, Qarabağ Qalatasaray, Arsenal oyunlarını imkan olduqca izləyirəm.

– Oyundan kənar yəni işdən kənar nə etməyi sevirsiniz ?

Mütaliyəni sevirəm, Marketinq, Strategy marketing, İdrak, Müştəri qavramı, Müştəri davranışları və s. istiqamətlərdə əsasən oxuyuram. Ailəmlə, dostlarla vaxt keçirməyi xoşlayıram.

– Müştəri üçün ilk olaraq nə maraqlı gəlir ?

Müştəri tənbəldir. Müştərinin tənbəl olmağa haqqı çatır. Ödədiyi pulla. Buna görə rahatlığı kanfortu xoşlayır. Ona görə alış-veriş mərkəzləri yaranıb. Ona görə müştəri məhsulu aldğı zaman əylənməyi də istəyir. İstəyir ki, aldğı məhsul ona əlavə olaraq ruh yüksəkliyi,  bəxş etsin.

Müştəri nə ehtiyacı olduğunu deyil, nə istədiyini alır. Çünki müştəri qərarları şüur altı verir. Şüuralti qərarlar ehtiyacdan çox istəyə yönəlir. Biz demirik "Ehtiyacım var, gedim özümə Jalə şirəsi alım” o deyir ki, "İstəyirəm, Jalə şirəsi alım”
.
– Sizcə müştəri hər zaman haqlıdır?

Müştəri haqlıdır ! deyə ifadə bazar iqtisadiyyatının ana prinsipidir. Əgər o müştəridirsə 100% haqlıdır. Çünki haqqını ödəyib.

Nərmin Kazimova

IMG_4001

IMG_4002IMG_4012IMG_4005



Son xəbərlər
Yeni MÜSABİQƏ
2017-02-24 12:32:52



~120x240 Beyaz Sud






Bütün hüquqlar qorunur: © Copyright 2016 SabahInfo.az Müstəqil İnformasiya Agentliyi
Ünvan: Bakı şəhəri
Tel: (994 51) 335 04 08
Tel: (994 55) 309 15 96
E-mail: sabahinfoaz@mail.ru
Baş Redaktor: Yusif Məhəmmədoğlu
DİQQƏT!!! Materiallardan istifadə edərkən SabahInfo.az Müstəqil İnformasiya Agentliyinə istinad zəruridir !!!
Site by: azDesign.ws