“Sülh yollarının kəsişməsi” layihəsi yalnız Ermənistan-Azərbaycan münasibətlərinin normallaşacağı təqdirdə mümkündür.
Sabahinfo.az xəbər verir ki, bunu Ermənistanın baş naziri Nikol Paşinyan Yunanıstanın "Kathimerini daily" nəşrinə müsahibəsində deyib.
O, jurnalistin Türkiyə ərazisindən keçən ticarət qovşağının yaradılması üçün "Sülhün kəsişməsi" layihəsinin Qafqazdan Aralıq dənizinə qədər regional sabitliyə və təhlükəsizliyə necə töhfə verə biləcəyi sualını belə cavablandırıb: "Cənubi Qafqazda davamlı sülh və sabitliyin bərqərar olmasına töhfə vermək Ermənistan Respublikasının prioritetidir və bu kontekstdə regionda infrastruktur blokadasının aradan qaldırılmasını vurğulayıram. “Sülh yollarının kəsişməsi” layihəsi, digər məsələlərlə yanaşı, ərazi vasitəsilə bir tərəfdən Qara dəniz, digər tərəfdən isə Fars və Oman körfəzləri arasında avtomobil yolu ilə yükdaşıma, boru kəmərləri, elektrik ötürülməsi və internet kabellərinin imkanlarının əhəmiyyətli dərəcədə artırılmasını nəzərdə tutur. Layihə həm də həmin iki son nöqtə arasında dəmir yolu əlaqəsinin yaradılmasını nəzərdə tutur ki, bu da Ermənistan-Azərbaycan münasibətlərinin normallaşacağı təqdirdə mümkündür, çünki Gürcüstandan Ermənistana daxil olan İran İslam Respublikasına gedən dəmir yolunun ən optimal marşrutu Azərbaycan ərazisindən keçir. Naxçıvan və o dəmir yolu hələ sovet illərində olub. Bu, "Sülh kəsişməsi"nin şimal-cənub qanadıdır".
Paşinyanın sözlərinə görə, Xəzər dənizini Aralıq dənizi ilə birləşdirə biləcək şərq-qərb qanadı, həmçinin Ermənistan ərazisindən keçməklə Qara dənizdəki Türkiyə limanları var. Bunun üçün Ermənistan vasitəsilə Azərbaycandan Türkiyəyə dəmir və avtomobil yollarının, boru kəmərlərinin, elektrik ötürücü xətlərin, kabellərin daxil olması lazımdır: "Və biz bu cür həll yollarına hazırıq. Üstəlik, bu yolun infrastrukturundan Azərbaycan əsas hissəsindən Naxçıvana birləşmək üçün də istifadə edə bilər və biz buna da hazırıq. Bütün bu infrastrukturların işləməsi üçün biz “Sülhün kəsişməsi” layihəsində məlum prinsipləri müəyyən etmişik. Bütün infrastrukturlar keçdiyi ölkələrin suverenliyi və yurisdiksiyası altında olmalıdır".