Ümumilikdə bu günə qədər daxil olmuş müraciətlərin məzmunu haqqında vəziyyət belədir:
Vətəndaşların müraciətlərinin təhlili, onların məsələlərə yanaşma tərzinin öyrənilməsi göstərir ki, vətəndaş öz problemi ilə əlaqədar müraciət etdiyi ilk instansiyadan bəzən əsaslandırılmış cavablar ala bilmir, nəticədə vətəndaş məmnun qalmır və digər instansiyalara məsələnin həlli üçün müraciətlərini davam etdirir. Digər bir fakt da mövcuddur ki, vətəndaşlar heç də həmişə aidiyyatı üzrə müraciətlərini düzgün qurmurlar və yaxud lazımi instansiyaya müraciət etmirlər.
Bundan əlavə qeyd etmək lazımdır ki, bəzən vətəndaşlar whatsappla, messengerlə və s. səs yazıları, hətta bəzən etik formata sığmayan səs yazıları da göndərirlər və sonra həmin problemlərin həllini tələb edirlər. Hesab edirlər ki, bu düzgündür.
Bu cür qeyri-dəqiq və nəzakətsiz məlumatların özündə əks etdirən müraciətlər çox olmasa da var və bundan sonra həmin kontaktların bloklanması planlaşdırılır. Deputatınız hər zaman sosial şəbəkələrdə olur, hər bir vətəndaşın müraciətınə, yazısına reaksiya verir. İstənilən seçicı, istənilən vaxt Deputata prosedur qaydada müracət edə bilər.