- Qadının hüququ şəriətdə o dərəcədə yüksəkdir ki, kəbin ondan çox-çox aşağıdır. Qadının kişidən boşanmağa haqqı var. Əgər qadına qarşı zorakılıqlar varsa, qadın ərizəsini yaza bilər.
- O təfəkkürdə olan insanları ailə saymıram. O cür ailələr adı var özü yox kimi bir şeydir. Qadına əl qaldırmaq, qadını döymək nə deməkdir?! Bu müsəlmançılıq deyil, dərəbəylikdir. Din adı altında hər işi görüb adına müsəlmançılıq demək olmaz. Müsəlmançılıq yaxşılıq, nəvazişlə ailə qayğısına qalmaq, dünyaya gətirdiyin övladın axıra qədər arxasında dayanmaq kimi gözəl əməllər deməkdir.
- Heç uyğun deyil. Uşağın abort edilməsi dində adam öldürməyə bərabərdir. Heç bir din buna "hə” demir. Mətbuatda bir yazı oxudum. Avropalı qadın 15 günlük hamilə olduğunu öyrənib. Bu zaman qadın həmin rüşeymdən azad olmaq istəyib. Həkim müayinə zamanı əlindəki aparatı rüşeymə tərəf aparanda həmin rüşeym geri çəkilib. Bu proses kompüterdə də göstərilir. Əgər bu diri deyilsə, niyə geri çəkilir? Ona görə də 3 ya da 4 aylıq dölün abort yolu ilə öldürülməsi necə günah olmaya bilər?!
- Əlbəttə. Milli Məclisdə deyirlər ki, filan qanun qəbul olsun. Məsələn, hamiləliyin 12-ci həftəsinə qədər abort etmək olar, ancaq 12 həftədən sonra bunu həyata keçirmək olmaz. Bu doğru yanaşma deyil. Bunun cəzası daha çoxdur. Tanrı belə insanları bağışlamaz.
- Doğrudur. Onun adını ağsaqqallar və cəmiyyət bir araya gəlib qoyub. Bizdə adət var. Uşağa müəyyən günə qədər ad qoymazlar. Öncədən ad da fikirləşməzdilər. Təbii, uşaq dünyaya gələndən sonra şadyanalıq olur. Qardaşım doğulanda qonşular yığışıb atamıza deyib ki, "Allah səni sevindirdi. Bu uşağın adını Allahşükür qoyaq”.
- İnsan fərqi başqa, daxili sevinc fərqi başqa.. Təbii, ailədə oğlana tapşırdığımız işi qıza tapşırmırıq. Ailədə oğlanı da, qızı da eyni dərəcədə sevirik. Bir ata oğluna zəng edib deyir ki, axşam saat 12-də gəl məni qarşıla. Bunu qıza demirik. Sevinc, inam, dayaq başqa şeydir...
- Bizim ailənin adətləri var. Anamızın, atamızın dünyadan köçən günləri olur. Ailə bir yerə toplaşır. Bundan başqa, Qurban bayramında, Ramazan bayramında ailə bir yerə yığılır. Təbii, Şeyx hər kəsin qeydinə qalır.
- 1993-cü ilin sonunda Yeni Azərbaycan Partiyasının üzvü olsam da, bu, 1995-ci ildə rəsmiləşib. Lənkəranda YAP-ın sədri olmuşam. O vaxt Lənkəranda Çay fabrikinin direktoru idim. Həmin vaxtlarda deputat olmaqla bağlı hər hansı fikrim olmayıb. Sonra partiya mənim namizədliyimi həmin bölgədən vermək istədiyini bildirəndə normal qarşıladım. Bu cür diqqətə etiraz edə bilməzdim.
- 2005-ci ildə bir çox məsələlər baş verdi. Cənab prezidentə və onun siyasətinə əks olanlar seçkilərin nəticələrini boykot etmək istəyirdilər. Həmin vaxt namizədlik dövrü 4-5 ay çəkdi. O vaxtda bəzi şər qüvvələr müəyyən söhbətlər yaratmağa çalışdılar. İkinci dəfə namizədliyim irəli sürüləndə əks mövqedə olanların sayı o qədər də çox olmadı. Üçüncü seçkilərdə isə hər şey yaxşı oldu. Ona görə ki, cənab prezidentin güclü siyasəti nəticəsində ölkənin hər bir bölgəsi inkişaf etmişdi. Digər regionlarda olduğu kimi, cənub bölgəsində də tikinti, quruculuq, abadlıq işləri həyata keçirilmişdi. Bu işlərin başında cənab prezidentimizin güclü siyasəti dururdu. Biz 1990-cı illərdə baş verənlərin şahidiyik. Bu gün Azərbaycanın istənilən bölgəsinə səfər edən hər kəs bu inkişafı görür. Hətta, bölgələrimizə əcnəbi turistlərin də axını diqqət çəkir. Cənab prezidentin apardığı bu işləri ancaq alqışlamaq olar. Bu gün o inkişafın nəticəsidir ki, artıq insanlar deputata qaz, işıq, su kimi problemlərlə müraciət etmir.
- Cənub bölgəsi həm tərəvəzçiliklə, həm də sitrus meyvələri ilə bağlı məşğul olur. İnsanların işi budur. Pay torpaqları var, onları əkib-becərirlər. Əsas məsələ becərilən məhsulların bazara çıxarılması ilə bağlıdır. Bəzən məhsulları satışa çıxararkən qiymətlər çəkilən zəhməti ödəmir. Milli Məclisin Aqrar siyasət komitəsinin üzvü olduğum üçün bir neçə dəfə bu məsələni gündəmə gətirmişik. Bu sahə ilə bağlı işlər gedir.
- Məsələn, bu günlərdə Səudiyyə Ərəbistanında olduq. Həm kralla, həm də kənd təsərrüfatı sahəsinə nəzarət edən şəxslərlə görüşdük. Kənd məhsullarının hansı şəraitdə və necə əkilib-becərilməsini, kənd insanları üçün məhsulların becərilməsinə əlverişli şəraitin yaradılmasını müzakirə etdik. Belə qərara gəldik ki, bizim rayona gəlib kənd təsərrüfatı işləri ilə yaxından tanış olandan sonra məhsulun dünya bazarına çıxarılmasını müzakirə etmək olar. Eyni zamanda, Cənub bölgəsi turism üçün də əlverişlidir. Lənkəran bölgəsinə turist axını var.
- Yaxşı sualdır. Bilmirəm lənkəranlıların, yoxsa, mənim bəxtim gətirib, icra başçıları mənə qarşı həm məsuliyyətli olublar, həm də hörmətlə yanaşıblar.
- Bunun Şeyxlə əlaqəsi yoxdur. Bunu Hadı Rəcəblidən də, Ziyafət Əsgərovdan da, Rüfət Quliyevdən də soruşa bilərsiz. 15 il ərzində heç bir icra başçısı ilə bizim aramızda fikir ayrılığı olmayıb.
- Çox yaxşıdır. Nə zaman zəng etsəm, dərhal məsələyə reaksiya verir.
- Təbii ki, olub. Elə sakinlər var ki, daha çox torpaq payına sahib olmaq istəyir. Ona görə də narazılıq edir.
- Mənim Lənkəranda biznesim olmayıb. O dövrdə də biznesim ola bilməzdi.
- Razıyam. İki il bundan qabaq olardı. Tanışlarla rayonların birinə çıxmışdıq. Şamaxı tərəfdən keçəndə yolda yarımtikililəri görüb "Cavanşir müəllim, bunları tikib qurtarmadız?”,-deyə soruşdu. Cavab verdim ki, "əgər bu tikililər mənimdirsə, yuxarıda Allah, burda mənim kişiliyim... Sənə verdim, halal xoşun olsun. Mənim nəyim var burda?!”. İnsanları qınamıram. Bu belə də olmalıdır.
- Tək mənim haqqımda belə informasiyalar yazmırlar ki! Şeyx haqqında da yazırlar. Bu cür yazıların yazılmasında məqsəd dövlətin zəifləməsinə hesablanmış məsələlərdir. Əgər sən ağzında Şeyx deyirsənsə, onun adını kartof, banan kimi məhsullara bağlayırsansa, ayıb olsun sənə... Şeyxin mülki, var-dövləti olar.
- Yazırlar da...
- Əlbəttə yoxdur.
- Əgər dost dediklərin dostluq etməyi bacarırsa, bu, çox yaxşı haldır. Harada, hansı vəzifədə olmağımdan asılı olmayaraq insanlarla dost olmağı bacarmışam. Hətta müxtəlif vəzifələrdə işləyəndə də sadə insanlarla bir arada olmuşam. Mənim orta məktəb dostum olmayıb. 1953-cü ildə oğlan uşaqları çox olsa da, mən 1952-ci il təvəllüdlülərlə bir il tez məktəbə getmişəm. 4 nəfər oğlan idik. Biri Rusiyanın Murmansk şəhərində oxuyub orda qaldı, biri Vladivostoka köçdü. O biri isə traktor sürücüsüdür, arada görürəm. Oturub söhbət edirik.
- Ali təhsilimi Özbəkistanda almışam. Orada bir çox yoldaşlar olsa da, əsas dostum türkmən olub. O da uzun müddət Aşqabadda çalışıb. Hətta fabrik direktoru olduğum dönəmlərdə yaxşı əlaqələrimiz vardı. Sonrakı dövrdə o təqaüdə çıxdı. İndi də dostluğumuz davam edir. Bir şeyi də deyim: dostlarım arasında həmyaşıdlarım çox azdır. Onlar 10-15 il məndən böyükdürlər.
- Demək olar ki dostlarımız eynidir.
- Dost deyəndə ki, əsasən ünsiyyətdə olduğum insanlar var.
- Mətbuatda bu məsələnin hansı formada yazılmasını, Abbas Abbasovun o fikirləri dediyini bilmirəm. Ancaq Şeyxlə dost olmasına gəlincə, Abbas Abbasovun dövlətçiliyə vurduğu ziyanı, onun düz yolda olmadığını Şeyx telefonda ona deyib. Şeyxin etirazından sonra Abbas Abbasov yenə də Rusiyada iclaslar keçirdi. Təbii ki, Şeyx də dövlətçilik naminə bu məsələdə geri çəkildi. Qaldı ki, Aydının Şeyxin yanına gəlməsinə. Əvvəla, Aydın Şeyxin yaşıdı deyil ki, gəlib onun yanında otursun və Şeyx də desin ki "yanıma gəlmə”. Bu doğru deyil.
- Əvvəla, Allahşükür Paşazadə bütün Qafqazın şeyxidir. Məsələn, Şeyx Çeçenistanın qəhrəmanı olmaqla yanaşı, onun adına küçə də var. Çeçenistana münasibət ona görə bir qədər yaxınlığı ilə seçilir ki, Ramzan Kadırovun atası ilə bir yerdə oxuyublar. Hələ atasının sağlığında Ramzan bizim evə gəlib-gedib. Bu gediş-gəliş ünsiyyəti daha da yaxınlaşdırıb. Bu yaxınlarda Azərbaycandan nümayəndə heyəti Çeçenistana getmişdi. Onları qarşılayan Ramzan Kadırov dövlət başçısı ola-ola öz yerində oturmadı. Dedi ki, "özümü çox narahat hiss edirəm. Şeyxülislam orda oturub, mən də burda. Xahiş edirəm, yerimizi dəyişək”. O, Şeyxi özünün kürsüsündə yerində oturtdu, özü isə onun yerində oturdu. Ona görə də illər əvvəl o ünsiyyətin şahidi olmuşam. Şeyx dövlətçiliyimizin möhkəmləndirilməsi üçün çox çalışır, insanlara hörmətlə yanaşır. Bu məsələlər sıradan iş deyil. İnsanları özündən çəkindirsən düşməndir, yaxın gətirsən dostdur.
- "Real” televiziyasının açılmasında Şeyxin heç bir rolu olmayıb. Bilirsiz ki, dövlət nəyi yaradıb-yaratmayacağı ilə bağlı özü qərar verir. Mirşahinə gəlincə, onu təqdim etməyə ehtiyac yoxdur. Çalışqan, savadlı və tanınan adamdır. Jurnalistika çox çətin sahədir. Jurnalistin də gərək aurası ola. Elə jurnalistlər var ki, onlarla iki kəlmə danışmaq olmur. Elələri də var ki, onunla saatlarla danışırsan, ancaq çətinlik çəkmirsən. Mirşahin də elə insandır ki, onunla ünsiyyət qurmaq çox rahatdır.
- Bəzi məsələləri çıxmaq şərtilə razıyam. 10 il əvvələ baxanda bugünkü jurnalistikamız çox yaxşıdır. Sizə bir söz deyim: bir dəfə Türkiyədə idik. Müxalifətdən söz düşəndə dedim ki, "Allah bizim müxalifətim atasına rəhmət eləsin! Bizim müxalifət sizin müxalifətdən min dəfə yaxşıdır”. Bu fikirlərimi Türkiyə mediası işıqlandırmışdı. Türkiyə mediası da bizim mediaya baxanda çox radikaldır.
- Dini müxalifət radikallıqla bağlı ola bilər. Deyim ki, Cənub bölgəsində dini müxalifət yoxdur. Sadəcə, İranla sərhəd bölgə olduğu üçün bu cür fikirləşirlər. Ancaq dinlə bağlı problemlər yoxdur.
- Yeni Azərbaycan Partiyası tərəfindən namizədliyim irəli sürülərsə və xalq mənə səs verərsə, deputat olmaq istəyərəm.